sobota 27. apríla 2013

Collistar Special First Wrinkles Magica BB

Ahojte :) odkedy sa objavili BB krémy, po klasickom make-upe siahnem už len občas. V známej parfumerke som narazila na BB krém od mojej obľúbenej talianskej značky Collistar, samozrejme nedalo mi ho hneď nekúpiť :) Presvedčilo ma aj pekné, veľké a výhodné balenie 50 ml. na výber máte z dvoch odtieňov, ja som vzala ten tmavší - 2 Medium. BB krém sa veľmi dobre rozotiera, pekne kryje a zjednocuje a rozjasňuje tón pleti. S obsahom extraktov z ovocia Liči a Oligopeptidov proti prvým vráskam sa nevrství okolo očí a jemné vrásky naozaj vyhladí. Navyše Vás ochráni aj počas slnečných dní - má UV faktor 20 a je vhodný pre všetky typy pleti. Správna voľba = jednoznačne odporúčam. Jeho cena je síce vyššia - stojí okolo 25 eur ale za kvalitu si treba priplatiť :)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára